قوانین و مقررات

قزوین آفر نماینده‌ای برای برقراری ارتباط بین مشتریان آنلاین و فروشگاه ها است و لذا مسئولیتی در قبال کیفیت  و نحوه‌ی ارسال سفارش عهده دار نیست. کیفیت محصول بر عهده فروشگاه مورد نظر می‌باشد و هرگونه شکایت، درخواست و اظهار نظر در مورد کیفیت و نحوه‌ی ارسال به مدیر مربوطه منتقل خواهد شد.

 

هنگامی که فروشگاه سفارش  شما را دریافت کرد ممکن است با تلفن با شما تماس گرفته شود؛ در صورت عدم پاسخگویی، سفارش شما ممکن است رد شود.

زمان ذکر شده برای تحویل سفارش صرفا زمانی تقریبی بوده و این امکان وجود دارد تا تحت اثر شرایط خارج از کنترل فروشگاه این زمان افزایش یابد و یا حتی منجر به لغو سفارش گردد که در این صورت هزینه پرداختی شما مسترد خواهد شد.

مسئولیت پرداخت آنلاین به عهده بانک مربوطه می‌باشد. در صورت بروز مشکل مبلغ پرداختی به حساب شما از طریق بانک مربوطه عودت داده خواهد شد.

مسئولیت وارد کردن اطلاعات اشتباه از قبیل نام و نام خانوادگی، آدرس و شماره تماس به عهده کاربر است. در صورت ارسال اطلاعات اشتباه و به موجب آن هر گونه وقفه و یا عدم تحویل سفارش، هزینه سفارش و ارسال غیر قابل بازگشت خواهد بود.

اگر کاربر در حین سفارش در آدرسی که مشخص کرده است نباشد سفارش به هیچ عنوان به جای دیگری که حضور دارد تحویل داده نمی شود و مسئولیت تمامی مشکلاتی که از این نظر پیش خواهد آمد بر عهده کاربر خواهد بود.